Атестація керівників ЗНЗ

10.02.2014 17:40

Міністерство освіти і науки України (МОН) надало роз’яснення, щодо атестації керівників ЗНЗ. 

У листі МОН «Щодо атестації керівників ЗНЗ та ПНЗ» від 13.12.2013 р. № 2/5-13-3018 зауважено, що на посаду керівника загальноосвітнього  та позашкільного навчального закладу може претендувати особа, яка успішно пройшла атестацію керівних кадрів освіти.    

У Типовому положенні про атестацію педагогічних працівників визначено порядок проведення атестації.

Керівник органу управління освітою у вільній формі здійснює подання про атестацію працівника. Воно має містити мотивовану всебічну та об'єктивну оцінку професійних, ділових якостей претендента на посаду керівника навчального закладу та результати його професійної діяльності.

У разі позитивного рішення комісії керівник закладу або органу управління освітою видає наказ про присвоєння кваліфікаційної категорії протягом п'яти днів після проведеного засідання.

«Пунктом 3.15 Типового положення визначено, що на кожного педагогічного працівника, який атестується, оформлюється атестаційний лист у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі педагогічного працівника, а другий не пізніше трьох днів після атестації видається йому під підпис», — йдеться у роз’ясненні.

У разі переведення працівника на іншу посаду відповідні органи управління освітою проводять позачергову атестацію.