Конкурс «Загадкове життя домашніх улюбленців»

02.02.2018 14:33
З метою пропаганди гуманного ставлення до тварин, створення умов для творчого розвитку особистості учні початкових класів та вихованці ДНЗ  взяли  участь у обласному етапі XI Міжнародного екологічного конкурсу «Загадкове життя домашніх улюбленців».
    Гузенко Андрій (1 кл), Багута Богдана (2 кл) у номінації «Фотографія «Мій улюбленець в об’єктиві»» представили роботи «Мій спритний і непосидючий Хомка» та «Мій котик «Няв! Мур-няв! – та: драп- подряп!»», а Лук’яненко Андрій (вихованець ДНЗ) у номінації «Художня робота «Кадри з казки»» виконав малюнок «І коваль, і швець, і кравець, і на дуду грець».
    Гузенко Андрій (1 кл), Багута Богдана (2 кл) у номінації «Фотографія «Мій улюбленець в об’єктиві»» представили роботи «Мій спритний і непосидючий Хомка» та «Мій котик «Няв! Мур-няв! – та: драп- подряп!»», а Лук’яненко Андрій (вихованець ДНЗ) у номінації «Художня робота «Кадри з казки»» виконав малюнок «І коваль, і швець, і кравець, і на дуду грець».З метою пропаганди гуманного ставлення до тварин, створення умов для творчого розвитку особистості учні початкових класів та вихованці ДНЗ  взяли  участь у обласному етапі XI Міжнародного екологічного конкурсу «Загадкове життя домашніх улюбленців».
    Гузенко Андрій (1 кл), Багута Богдана (2 кл) у номінації «Фотографія «Мій улюбленець в об’єктиві»» представили роботи «Мій спритний і непосидючий Хомка» та «Мій котик «Няв! Мур-няв! – та: драп- подряп!»», а Лук’яненко Андрій (вихованець ДНЗ) у номінації «Художня робота «Кадри з казки»» виконав малюнок «І коваль, і швець, і кравець, і на дуду грець».