Психологи готуються до роботи з дітьми у військових умовах

20.12.2014 13:04

З метою вдосконалення майстерності практичних психологів на базі Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 у середу 17 грудня 2014 р. було проведене міжрайонне методичне об’єднання за темою «Надання психолого-педагогічної підтримки учасникам навчально-виховного процесу у психотравмуючій ситуації», у якому взяли участь фахівці з м. Глухова, Глухівського, Путивльського, Шосткинського та Середино-Будського районів. 

Серед учасників заходу також був і наш практичний психолог Ігор Іванович Колодочка. Всі вони відвідали корекційно-розвиваюче заняття практичного психолога О.А. Рицарєвої з дітьми старшої групи дитячого садка «Чебурашка», що було спрямоване на розвиток і корекцію емоційної сфери дітей: дошкільники освоювали прийоми самоконтролю та альтернативні варіанти поведінки у різних ситуаціях. Психологи позитивно оцінили практичне заняття «Профілактика стресу у дітей підліткового та юнацького віку», підготовлене психологами Т.М. Міщенко та О.В. Капоріною; крім того фахівці ознайомилися та відпрацювали методи зниження емоційної напруги та керування власним емоційним станом. 

Певну зацікавленість у присутніх викликали доповіді з психотравмуючої тематики практичного психолога ДНЗ «Зірочка» А.О. Сокол, практичного психолога Баницького НВК Т.В. Полятикіної та практичного психолога ДНЗ «Ромашка» А.В. Скрипи. Свій досвід роботи з даної тематики презентували: завідувач міської ПМПК І.М. Коловоротна, методист відділу освіти Глухівської міської ради М.М.Гурець, практичний психолог ГНПУ ім. О. Довженка Ю.В. Рябко, практичний психолог Глухівського медичного училища Г.П. Хіман, практичний психолог Путивльського центру позашкільної освіти Н.В. Клименко. Особливу увагу психологів привернув виступ практичного психолога Березівського НВК О.С. Толмачової, котра індивідуально працює з дитиною, що виїхала із зони АТО. При підведені підсумків роботи методоб`єднання його учасники погодились із необхідністю проведення таких науково-практичних семінарів, на яких психологи могли б підвищити свій теоретичний рівень і вдосконалювати практично фахові вміння і навички у роботі з дітьми, що пережили психотравмуючі ситуації.